- Działanie układu chłodzenia w silnikach BMW typu M50/M52/M54
- Sam naprawiam swój samochód – BMW E36
- BMW TORQ – Momenty dokręcania śrub w BMW
- tabela porównawcza przełorzeń dyferencjałów i skrzyń biegów BMW ZF 310 / ZF 320 / GETRAG 260 / GETRAG 240 w stosunku do prędkości
- PIN OUT wyprowadzenia gniazda / wtyku BMW X20 oraz C101 – przydatne przy swapie m50 / m52 do e30
- Punkty i wymiary kontrolne BMW E30 (sedan/coupe). Przydatne, jeżeli masz wątpliwośći co do bezwypadkowości swojego auta
- Jak prawidłowo obliczyć stopień sprężania CR + przykład (Excel)
- Schemat podłączenia zegarów Auto Gauge / FK – temperatura wody, ciśnienie oleju
- Schemat podłączenia zegarów Auto Gauge / FK – obrotomierz, woltomierz
- PIN OUT MSS50 (S50B30) #1
- PIN OUT MSS50 (S50B30) #2
- PIN OUT MSS50 (S50B30) #3
- E36 skrzynka bezpieczników
- EWS 2 podłączenie #1
- EWS 2 podłączenie #2
- EWS EMULATOR MS43 podłączenie
- Ustawienie, pozycja pierścieni JE PISTONS
- Ustawienie, pozycja pierścieni JE PISTONS
- Schemat podłączenia Auto Gauge Stepmotor W/Peak Oil Pressure / Oil_Water Temp
- Motronic 1.3 + 1.7 PINOUT M42B18
- DME M5.2 PINOUT M44B19
- E36 328i MS41.0 PART DUMP
Modyfikujemy silniki BMW. Naprawa, chip tuning oraz tuning mechaniczny
Dane kontaktowe
GTUNEul. Główna 57B, Uwieliny
05-540 Zalesie Górne
email:
kliknij, aby wyświetlić
tel1:
kliknij, aby wyświetlić
tel2:
kliknij, aby wyświetlić
fax:
kliknij, aby wyświetlić
ZADAJ PYTANIE